آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 724
 بازدید امروز : 36
 کل بازدید : 163101
 بازدیدکنندگان آنلاين : 1
 زمان بازدید : 0.5772
نظرسنجی
نظر شما در مورد کیفیت خدمت رسانی در این بیمارستان چیست

عالی
خوب
متوسط

اخبار

توصیه ­های کلی به مراجعین و بیماران محترم:

 

 

 


مقدم شما عزیزان را به بیمارستان کارون گرامی داشته و از شما به خاطر انتخاب این بیمارستان جهت  رفع نیازهای درمانی خود سپاسگذاریم. تمام تلاش خود را نموده ایم تا با استفاده از کارکنان مجرب و بکارگیری تکنولوژی مناسب ضمن ارائه خدمات مطلوب، در جهت رضایت شما گام برداریم.

خوشنودی شما اولویت نخست ماست و کارکنان این مرکز خود را مفتخر، بلکه متعهد به خدمت صادقانه به شما مراجعین محترم دانسته و ایمان دارند رضای خالق وابسته به رضای مخلوق است.

در راستای ارائه خدمات مطلوب، در کوتاهترین زمان ممکن، خواهشمند است مطالب این نوشتار را با دقت مطالعه فرمایید.

ü       تردد در بخش های بستری فقط با ارائه کارت همراه بیمار و رویت توسط نگهبان بیمارستان میسر است.

ü       ساعات ملاقات بیماران هر روز از ساعت 16 تا 17 می­باشد پس لطفاً در سایر ساعات شبانه روز جهت ملاقات مراجعه نفرمایید و از اصرار بی مورد خودداری نمایید.

ü       قبل و بعد از تماس با بیمار حتماً به شستشوی دستها توجه فرمایید.

ü       به منظور رعایت حقوق سایر بیماران و همراهان و همچنین جهت حفظ ایمنی خود از کشیدن سیگار در راهروها و اتاق های بیمارستان جداً خودداری فرمایید.

ü       به منظور کنترل آلودگی صوتی در محیط بیمارستان ، گوشی همراه خود را در حالت سکوت قرار داده و از ایجاد سروصدا در راهروها و اتاق های بیمارستان خودداری نمایید.

ü       بیمار زن همراه خانم و بیمار مرد همراه آقا باید داشته باشد.

ü       به منظور رعایت اصول کنترل عفونت و جلوگیری از ایجاد آلرژی برای بیماران، از آوردن گل طبیعی به داخل بخش خودداری نمایید.

ü       در هنگام ملاقات از آوردن کودکان زیر 12 سال به محیط بیمارستان اکیداً خودداری فرمایید.

ü       رعایت سکوت و حفظ آرامش بیمار ضروری است.

ü       انتظار می­رود با پرسنل زحمتکش این مرکز با رعایت احترام برخورد گردد.

ü       لطفاً مراقب اشیاء خود بوده و از همراه آوردن وسایل گرانقیمت و مبالغ نقدی زیاد خودداری فرمایید، زیرا در صورت مفقودی، بیمارستان هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

ü       همراهان در زمان ویزیت پزشک باید از اتاق بیمار خارج شوند.

ü       از حضور بیش از یک نفر همراه بیمار جداً خودداری فرمایید.

ü       دارو فقط توسط پرستار باید داده شود لذا از مصرف خودسرانه داروهای فعلی و قبلی جداً خودداری فرمایید.

ü       فرم نظر سنجی ارباب رجوع را که در اختیارتان قرار میگیرد با دقت مطالعه فرموده و آن را تکمیل نمایید؛ سپس به مسئول مربوطه تحویل دهید.

ü       دفترچه درمانی و کارت شناسایی معتبر خود را در طول مدت بستری به همراه داشته باشید.

ü       تحت هیچ شرایطی به سرم بیمار دست نزنید و در صورت لزوم پرستار شیفت را خبر کنید.

ü       در هر اتاق یک دستگاه یخچال جهت استفاده مشترک بیماران همان اتاق وجود دارد ، لطفاً از گذاشتن ظروف بدون درب که حاوی مواد غذایی می­باشد در داخل یخچال خودداری فرمایید.

ü       جهت رفاه حال سایر بیماران از تجمع در اتاق سایر بیماران خودداری فرمایید.

ü       هرگونه وسایل آغشته به خون ، را در سطل زباله زرد           رنگ بیندازید و به هیچ وجه به سرنگ هایی که در کف اتاق، روی تخت، کنار سطل آشغال و یا در سایر مکان های بیمارستان افتاده است دست نزنید و در اسرع وقت پرسنل خدمات یا پرستاری را خبر کنید.

ü       زباله های عادی خود از قبیل: ظروف غذا، خوراکی ها، کاغذ و .... را فقط در سطل زباله آبی           رنگ بیندازید.

ü       این بیمارستان خود را متعهد به رعایت منشور حقوق بیمار می­داند لطفاً این منشور را که در ابتدای بخش نصب شده است مطالعه فرمایید.

ü       در اوقات فراغت خود میتوانید از پمفلت های آموزشی که  در ایستگاه پرستاری موجود می باشد استفاده نمایید.

ü       لطفا در هنگام ترخیص، سجاده و مهر و تسبیح را مجدداً در داخل کشوی کنار تخت گذاشته تا بیماران بعدی از آن استفاده نمایند.

ü        نظافت اتاق و تخت بیمار خود را رعایت فرمایید.

ü       جهت رعایت حقوق سایر بیماران لطفاً صدای تلویزیون خود را کم کنید.

ü       در صورتی که قصد دارید با پزشک معالج خود ارتباط برقرار نمایید، لطفا به پرستار بخش اطلاع دهید تا در صورت امکان  این ارتباط را برای شما فراهم نماید.

ü       در صورت همراه نداشتن دفترچه بیمه یا انقضاء تاریخ دفترچه، تا 72 ساعت بعد از ترخیص امکان تحویل آن وجود خواهد داشت، در غیر اینصورت کلیه هزینه­ها به صورت آزاد محاسبه می­گردد و غیرقابل عودت می­باشد.

ü       جهت اقامه نماز می­توانید از نمازخانه محوطه  بیمارستان که در روبه روی بخش دیالیز قرار گرفته است استفاده نمایید.

ü       جهت تهیه آب جوش فقط در ساعت های 14-12 و 20-18 به آشپزخانه مراجعه فرمایید.

ü       بدون اطلاع پرستار نرده محافظ کنار تخت را پایین نیاورید.

ü       سیستم احضار پرستار بالای سر بیمار،سرویس های بهداشتی و حمام قرار گرفته است که میتوانید در موارد اضطراری با فشردن دکمه موردنظر پرستار را خبر کنید.

ü       در صورت وقوع موارد بحران(آتش سوزی، زلزله و ....) در اسرع وقت از طریق درب های خروجی اضطراری خود را به محوطه بیمارستان برسانید.

ü       از پزشک و پرستار خود بخواهید که خود را به شما معرفی نمایند.

ü       در صورت نیاز به هرگونه آموزش در زمینه بیماری خود، از پرستار شیفت مشاوره بخواهید.

ü       جهت دریافت لیست سازمان های خیریه استان خوزستان،  می توانید به واحد مددکاری بیمارستان مراجعه فرمایید.

ü       در صورت تمایل به ترک با رضایت شخصی، مسئولیت کلیه عواقب احتمالی متوجه خود بیمار و شما همراه گرامی می باشد و بیمارستان در این زمینه هیچ گونه تعهدی نخواهد داشت.

ü       در صورت وجود آزمایش معوقه در زمان ترخیص، لطفاً جهت دریافت جواب آزمایش خود در تاریخی که پرستار به شما اعلام می­کند مراجعه فرمایید.

ü       جهت رفاه حال شما، بوفه بیمارستان در محوطه بیمارستان و جنب داروخانه و نمازخانه قرار گرفته است.

ü       در صورت داشتن هرگونه  شکایت، پیشنهاد و انتقاد  نظر خود را در صندوق انتقادات و پیشنهادات انداخته و یا در ساعت های اداری به صورت حضوری به مسئول رسیدگی به شکایات(واحد مددکاری) مراجعه نمایید. و یا اینکه شکایت، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق پیامک به شماره 09366477087 ارسال نمایید.

 

 

 

 

 

 

              @karoonhospital                    کانال تلگرامی برنامه پزشکان متخصص: Hkaroon.dums.ac.ir  سایت بیمارستان:                

061-36327602       : شماره تماس                                                                                 

 

دانشگاه | صفحه اصلی سایت| نقشه سایت

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای بیمارستان کارون گتوند محفوظ می باشد
Copyright © 2018 Dums.ac.ir  All Rights Reserved-Designed by mr.afxoni